понеділок, 8 січня 2018 р.

Конспект

Спортивні ігри. Баскетбол

Завдання уроку:
1.   Розвивати швидкість, координацію рухів та увагу.
2.   Удосконалити ведення м’яча в естафеті.
3.   Закріпити передачі та ловіння м’яча на партнера.
4.   Закріпити кидки м’яча на точність і швидкість.

Тип уроку: навчально-тренувальний

Місце проведення: спортивна зала

Необхідний інвентар: м’ячі баскетбольні, тренувальні конуси, гімнастичні лави, обручі, ватман, маркер, свисток, секундомір, комплект шашок та шахова дошка.

Мета уроку: виховати потребу в учнів у систематичних заняттях фізичною культурою і свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я. Сприяти правильному фізичному розвитку, оволодінню життєво необхідними руховими діями, навичками та їх удосконаленню. Розвивати необхідні морально-вольові якості: силу волі, взаємодопомогу, колективізм.
Вчитель: Титечко В. Г.

















частини
уроку
               Зміст уроку
Дозу-
вання
Організаційні вказівки

Методичні вказівки

                                              Підготовча частина (11-14 хв)

Шикування, рапорт чергового, привітання, повідомлення теми та завдань уроку.
Правила ТБ на уроці
ЧСС1 за 15с
Стройові вправи.
Різновиди ходьби та загально розвиваючі вправи в русі
Ходьба.
На носках
На п’ятках
З перекатом з п’ятки на носок
На внутрішній та зовнішній сторонах стопи
Напівприсівши
З дотиком до підлоги
З поворотом тулуба праворуч-ліворуч
З підкиданням баскетбольного м’яча
ЗВР в русі
Біг у повільному темпі
Приставними кроками праворуч
Приставними кроками ліворуч
Приставними кроками почергово
З високим підніманням колін
З високим підніманням п’яток
Змійкою: спиною вперед, приставними кроками ліворуч, приставними кроками праворуч, у пришвидшеному темпі.
Біг з киданням м’яча на вчителя
3/



30//
30//
30//



15//
15//
15//
15//

15//
15//
15//

15//


15//
15//

15//

15//

15//
15//

30//




30//

В шерензі



В шерензі





В колоні
В колоні
В колоні
В колоні

В колоні
В колоні
В колоні

В колоні


В колоні
В колоні

В колоні

В колоні

В колоні
В колоні

В колоні
В колоні





Перевірити наявність форми, самопочуття

Правила ТБ на уроках баскетболу
Повороти на місці ліворуч-праворуч-кругом. Ходьба стройовим кроком на місці
Руки над головою
Руки за головою
Руки витягнуті вперед,

Руки витягнуті вперед

Руки витягнуті вперед

Команди подаються за свистком з дотриманням дистанції



Руки витягнуті вперед

Руки за спиною
За  свистком, з дотриманням дистанції








Вправи на відновлення
дихання
Кругові оберти м’яча праворуч-ліворуч голови
Кругові оберти м’яча праворуч-ліворуч пояса
Кругові оберти м’яча праворуч-ліворуч ніг
Оберти кругом ніг «вісімкою»
Нахил вперед з діставанням підлоги м’ячем та імітація кидка
Стрибки з м’ячем на місці та з розворотом на 1800
Руки в гору (вдих), нахил вперед (видих)
ЧСС2 за 15с


20//

20//

20//

20//

20//


20//

20//

30//

У дві шеренги
по центру



За розрахунком




Звертати увагу на правильність виконання вправ
                                                Основна частина (24-26хв)

Передачі м’яча на партнера: (1 шеренга від підлоги), (2 шеренга) висока

Ведення м’яча та передача на партнера



Кидок м’яча у щит та підбір після відскоку 
ЧСС3 за 15с
3/




3/




3/

30//
У шеренгах



Організаційно




В колонах
Почергово
За свистком. Максимальна концентрація при передачі
Почергово: 1 уч. веде м’яча, 2 уч. рухається в протилежному напрямку для отримання м’яча
На протилежних частинах майданчику

У змагальній формі
1)Біг спиною вперед 2) приставними кроками повз тренувальні конуси 3)вперед, 4)ведення м’яча та кидок у кошик 5)біг з м’ячем на вихідне положення

Фігурне ведення м’яча повз конусами, по гімнастичній лаві та кидок в обруч

3/






3/


В колонах






В колонах


Стежити за правильністю виконання




Стежити за правильністю виконання

Фігурне ведення м’яча з високою та низькою передачами

Фігурне ведення м’яча та швидка гра у шашки
4/



5/

В колонах



В колонах
Стежити за правильністю виконання

Стежити за правильністю виконання
                                             Заключна частина уроку (4-5хв)

ЧСС4 за 15с
Вправи на відновлення
Обґрунтування оцінок
Підсумки уроку
Домашнє завдання
30//
3/
1/
1/
30//
В шерензі


Відзначити кращих
Метод «Мікрофон»



Немає коментарів:

Дописати коментар